Wednesday, April 6, 2016

Photos from Dance Nations



Scenes from today's event at the State University of New York at New Paltz. After the performances, we offered the dance workshops. After the workshop, one student came to me and said, " I became a better person today, thank you." It made me happy, and I also enjoyed sharing the other cultures today. A well-done program !
   






 



アップステイトは雪が残り寒々とした日でしたが、
学生さんがた熱心にレクチャーやデモ
そしてワークショップに参加してくれました。
ワークショップ後、数名の学生さんが
わたしに挨拶に来てくれました。

「今日は良い人間になれました、有難うございます」と
言われてしまっては、
中途半端な指導を行うことは
出来ないと感じました。

教育現場でのデモや指導、
首を立てにふりながら
わたしのレクチャーを聴講している学生さんたち、
このようなプログラムを主宰してくれた
大学の学生ユニオンに感謝するとともに
舞踊家としてやり甲斐を感じる瞬間でした。


雪に被われた大学も
昨日は、
ワークショップで汗と若い情熱で熱気むんむん。



No comments:

Post a Comment